Servei adreçat a persones que viuen soles i que consisteix en rebre suport i acompanyament telefònic per part de persones voluntàries de l’entitat.
Característiques del Projecte:
- De caràcter gratuït pels socis/es de la Lliga.
- Es tracta d’un servei destinat a escoltar i oferir seguiment i acompanyament de les persones, en cap cas es realitzarà atenció psicològica o social. Les persones que estiguin interessades en rebre aquest tipus d’atenció psicològica o assessorament sobre recursos i serveis socials, hauran de sol·licitar a través dels/les voluntaris/es que els derivin a les professionals de l’entitat.
- La tasca de les persones voluntàries estarà supervisada per la psicòloga i la treballadora social de l’entitat (reunions cada 2 mesos).
- Per inscriure’s és necessari trucar a la Seu Central de la Lliga a Barcelona al 93. 207. 77. 78.
Requisits dels destinataris:
- Persones que, com a mínim, tenen reconegut un grau d’un 60% en el Certificat de Disminució. Per tal d’acreditar aquest grau, serà imprescindible fer arribar a l’associació una còpia del mateix, per correu ordinari, fax o mail.
- Els/les sol·licitants també hauran de viure sols/es o en una unitat familiar formada per 1 o 2 membres que estiguin en actiu (treballant 6h/dia com a mínim).
Característiques del Servei:
- Atenció telefònica (recolzament i escolta) cada 15 dies o 1 cop a la setmana (en funció del nombre d’inscrits).
- El temps d’atenció per persona es limitarà a un espai comprés entre els 15 i els 30 minuts.
Necessitem més voluntaris/ies per poder continuar amb aquest projecte d’Atenció Telefònica. L’experiència dels primers anys han demostrat que és un servei molt útil i apreciat per als usuaris i ens agradaria poder disposar de més recursos per atendre a més gent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario