Som malalts, familiars i professionals que ajudem a les persones afectades pel reumatisme

jueves, 14 de octubre de 2010

Projecte d’Atenció Telefònica


Servei adreçat a persones que viuen soles i que consisteix en rebre suport i acompanyament telefònic per part de persones voluntàries de l’entitat.


Característiques del Projecte:

- De caràcter gratuït pels socis/es de la Lliga.

- Es tracta d’un servei destinat a escoltar i oferir seguiment i acompanyament de les persones, en cap cas es realitzarà atenció psicològica o social. Les persones que estiguin interessades en rebre aquest tipus d’atenció psicològica o assessorament sobre recursos i serveis socials, hauran de sol·licitar a través dels/les voluntaris/es que els derivin a les professionals de l’entitat.

- La tasca de les persones voluntàries estarà supervisada per la psicòloga i la treballadora social de l’entitat (reunions cada 2 mesos).

- Per inscriure’s és necessari trucar a la Seu Central de la Lliga a Barcelona al 93. 207. 77. 78.


Requisits dels destinataris:

- Persones que, com a mínim, tenen reconegut un grau d’un 60% en el Certificat de Disminució. Per tal d’acreditar aquest grau, serà imprescindible fer arribar a l’associació una còpia del mateix, per correu ordinari, fax o mail.

- Els/les sol·licitants també hauran de viure sols/es o en una unitat familiar formada per 1 o 2 membres que estiguin en actiu (treballant 6h/dia com a mínim).


Característiques del Servei:

- Atenció telefònica (recolzament i escolta) cada 15 dies o 1 cop a la setmana (en funció del nombre d’inscrits).

- El temps d’atenció per persona es limitarà a un espai comprés entre els 15 i els 30 minuts.


Necessitem més voluntaris/ies per poder continuar amb aquest projecte d’Atenció Telefònica. L’experiència dels primers anys han demostrat que és un servei molt útil i apreciat per als usuaris i ens agradaria poder disposar de més recursos per atendre a més gent.



No hay comentarios:

Publicar un comentario